wtorek, 11 grudnia 2012

KLM

Blog człowieka niedokładnie osadzonego w rzeczywistości, choć jak patrzę po ludziach to wydaje mi się, że stąpam po ziemi mocno niczym załadowany koń pociągowy. Tak, jestem chyba przyspawany do rzeczywistości, czas pokaże czy będzie stać mnie na zmianę. Na razie Bielsko, wielka niewiadoma, która zapowiada się całkiem nieźle... czas pokaże.

Odkładanie rzeczy na później jest chyba jedną z moich największych bolączek. Tyle okazji przeleciało mi koło nosa, a człowiek wciąż mówi sobie, że następnym razem... 

Blog będzie o niczym wielkim z punktu widzenia losów świata, ale dla mnie może okazać się całkiem ważny. Zawsze lubiłem zostawiać po sobie ślad taki, którego nikt by nie zauważył, nie zastanowił się nad znaczeniem wiadomości, a mi zostawił odrobinę satysfakcji z pozostawienia gdzieś cząstki siebie.

Na dzień dobry podrzucam chyba najlepszy kawałek muzy jaki usłyszałem w tym roku: Bat for Lashes - All Your Gold


Gdy zrozumiałem tekst okazało się, że opisuje on relacje moich ostatnich i zarazem jedynych poważnych związków z kobietami, ale aby zacząć pisać o tych sprawach należałoby wypierdolić z kumplem flaszkę Jacka albo innego szlachetnie poniewierającego trunku.
Wracając do piosenki, raczej do samej płyty, zacząłem doceniać ją dopiero po czasie (o, tu czekanie się opłaciło:D ) i maksymalnie ją polecam, zresztą tak samo jak redaktor Piotr Metz, a to odnośnie muzyki jest to nie byle jaki autorytet, czego dowodem może być fakt posiadania przez tego pana nagrania koncertu Stonesów złożonego bodajże z 64 filmików nagranych telefonami komórkowymi (sic!).
Wracając do "tematu". Pani z teledysku, z  jakże dziwnym poczuciem swobody ubioru, to Natasha Khan i tak się składa, że sama tworzy skład BFL. Jej zdjęcie i jednocześnie okładkę ostatniej płyt zamieszczam poniżej.

Załączony obrazek potwierdza moje spostrzeżenia na temat lekkiego traktowania mody i "obnoszenia" się z tym dość ostentacyjnie. 

To by było na tyle. Jak na początek z wielokropka zrobił się dość pokaźny post. Czas pokaże co się z tego wszystkiego urodzi.

Vibe nadaje: http://www.myspace.com/theyawningman/.../manolete-48912263 o, może natępny post będzie o stoner rocku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz